user warning: Table './do1391900db/jph_cache_form' is marked as crashed and last (automatic?) repair failed query: UPDATE jph_cache_form SET data = 'a:21:{s:6:\"choice\";a:3:{s:5:\"#type\";s:6:\"radios\";s:14:\"#default_value\";i:-1;s:8:\"#options\";a:2:{i:0;s:4:\"Áno\";i:1;s:3:\"Nie\";}}s:4:\"vote\";a:3:{s:5:\"#type\";s:6:\"submit\";s:6:\"#value\";s:9:\"Hlasovať\";s:7:\"#submit\";a:1:{i:0;s:9:\"poll_vote\";}}s:5:\"#node\";O:8:\"stdClass\":36:{s:3:\"nid\";s:4:\"9412\";s:4:\"type\";s:4:\"poll\";s:8:\"language\";s:2:\"sk\";s:3:\"uid\";s:1:\"1\";s:6:\"status\";s:1:\"1\";s:7:\"created\";s:10:\"1368430333\";s:7:\"changed\";s:10:\"1368430333\";s:7:\"comment\";s:1:\"2\";s:7:\"promote\";s:1:\"0\";s:8:\"moderate\";s:1:\"0\";s:6:\"sticky\";s:1:\"0\";s:4:\"tnid\";s:1:\"0\";s:9:\"translate\";s:1:\"0\";s:3:\"vid\";s:4:\"9412\";s:12:\"revision_uid\";s:1:\"1\";s:5:\"title\";s:107:\"Vedeli ste, že spotreba elektrických skútrov iO je ekvivalentná spotrebe 0,25 litra benzínu na 100 km?\";s:4:\"body\";s:0:\"\";s:6:\"teaser\";s:13:\"* Áno\n* Nie\n\";s:3:\"log\";s:0:\"\";s:18:\"revision_timestamp\";s:10:\"1368430333\";s:6:\"format\";s:1:\"0\";s:4:\"name\";s:5:\"admin\";s:7:\"picture\";s:0:\"\";s:4:\"data\";s:192:\"a:5:{s:7:\"contact\";i:0;s:14:\"picture_delete\";s:0:\"\";s:14:\"picture_upload\";s:0:\"\";s:5:\"block\";a:1:{s:5:\"block\";a:1:{i:1;i:1;}}s:13:\"form_build_id\";s:37:\"form-542b68fcfdde19b800679ac3a81bce7c\";}\";s:7:\"runtime\";s:1:\"0\";s:6:\"active\";s:1:\"1\";s:6:\"choice\";a:2:{i:0;a:3:{s:6:\"chtext\";s:4:\"Áno\";s:7:\"chvotes\";s:2:\"19\";s:7:\"chorder\";s:1:\"0\";}i:1;a:3:{s:6:\"chtext\";s:3:\"Nie\";s:7:\"chvotes\";s:2:\"68\";s:7:\"chorder\";s:1:\"1\";}}s:10:\"allowvotes\";b:1;s:4:\"vote\";i:-1;s:22:\"last_comment_timestamp\";s:10:\"1368430333\";s:17:\"last_comment_name\";N;s:13:\"comment_count\";s:1:\"0\";s:8:\"taxonomy\";a:1:{i:8;O:8:\"stdClass\":5:{s:3:\"tid\";s:1:\"8\";s:3:\"vid\";s:1:\"2\";s:4:\"name\";s:12:\"Technológia\";s:11:\"description\";s:0:\"\";s:6:\"weight\";s:1:\"1\";}}s:5:\"files\";a:0:{}s:8:\"readmore\";b:0;s:5:\"links\";a:2:{i:0;a:3:{s:5:\"title\";s:15:\"Staršie ankety\";s:4:\"href\";s:4:\"poll\";s:10:\"attributes\";a:1:{s:5:\"title\";s:24:\"Zobraziť zoznam ankiet.\";}}i:1;a:3:{s:5:\"title\";s:9:\"Výsledky\";s:4:\"href\";s:17:\"node/9412/results\";s:10:\"attributes\";a:1:{s:5:\"title\";s:49:\"Zobraziť výsledky hlasovania aktuálnej ankety.\";}}}}s:6:\"#block\";b:1;s:6:\"#cache\";b:1;s:6:\"#theme\";s:9:\"poll_vote\";s:11:\"#parameters\";a:4:{i:0;s:16:\"poll_view_voting\";i:1;a:3:{s:7:\"storage\";N;s:9:\"submitted\";b:0;s:4:\"post\";a:0:{}}i:2;r:13;i:3;b:1;}s:9:\"#build_id\";s:37:\"form-208f627a418d035694fbfd1962cab54d\";s:5:\"#type\";s:4:\"form\";s:11:\"#programmed\";b:0;s:13:\"form_build_id\";a:4:{s:5:\"#type\";s:6:\"hidden\";s:6:\"#value\";s:37:\"form-208f627a418d035694fbfd1962cab54d\";s:3:\"#id\";s:37:\"form-208f627a418d035694fbfd1962cab54d\";s:5:\"#name\";s:13:\"form_build_id\";}s:7:\"form_id\";a:3:{s:5:\"#type\";s:6:\"hidden\";s:6:\"#value\";s:16:\"poll_view_voting\";s:3:\"#id\";s:21:\"edit-poll-view-voting\";}s:3:\"#id\";s:16:\"poll-view-voting\";s:12:\"#description\";N;s:11:\"#attributes\";a:0:{}s:9:\"#required\";b:0;s:5:\"#tree\";b:0;s:8:\"#parents\";a:0:{}s:7:\"#method\";s:4:\"post\";s:7:\"#action\";s:24:\"/lanovky/pozemne-lanovky\";s:9:\"#validate\";a:1:{i:0;s:25:\"poll_view_voting_validate\";}}', created = 1656234567, expire = 1656256167, headers = '', serialized = 1 WHERE cid = 'form_form-208f627a418d035694fbfd1962cab54d' in /home/do1391900/www_root/includes/cache.inc on line 109.

Pozemné lanové systémy

Pozemné lanovky LEITNER
Bezpečné, spoľahlivé, rýchle a ekologické - to sú hlavné charakteristiky pozemných lanoviek.

Pozemné lanové systémy sa pohybujú po pozemných tratiach - koľajách. Obmedzenie veľkosti vozňov je preto len teoretické. Naviac, jednotlivé vozne je možné spájať do súprav. Pozemné systémy sú zo všetkých lanoviek najrýchlejšie.

Samotná trať pozemných lanoviek môže byť veľmi variabilná. Zvládne rovnako dobre priamu ako aj kľukatú trasu ale i stúpania a klesania na nej.

LEITNER vybudoval najdlhšie, najrýchlejšie ale i systémy s najvyššou kapacitou na svete. Ďalšími úspechmi technológie LEITNER sú najväčší vozeň, prvá pozemná lanovka s pohonom v dolnej stanici, prvá plnohodnotná podzemná lanová dráha alebo prvé pneumatické, dvojčeľusťové traťové brzdy riadené záťažou.
Pozemné lanovky LEITNER 2

Špecifikácie:
Kapacita: do 8000 osôb/hodinu
Rýchlosť: do 12 m/s
Kapacita kabíny: do 400 osôb

Referencie LEITNER

RSS

Syndikovať obsah